۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

نامه دکتر مهدی خزعلی بیست و پنج خرداد 88

بسم الله الرحمن الرحیم

من صدای انقلاب شما را شنیدم! با همسر و فرزندان در راهپیمایی دیروز شرکت کردم،جمعیت چند میلیونی که در تاریخ انقلاب بی سابقه بوده با گامهای استوار و مشت های گره کرده از رأی خود دفاع می کردند.دیروز تمام تهدیدات را کرده بودند که راهپیمایی غیر قانونی است و ما مجازیم [شهید حسین خزعلی] در برابر آن هر کاری بکنیم، حتی شایع شده بود حکم تیر داده اند!
 سایت های موسوی را هک کرده بودند و به دروغ در آن نوشته بودند : «راهپیمایی لغو شده است!» اما سیل مردم خشمگین و آزرده از تحقیرهای چند روز اخیر احمدی نژاد از تهرانپارس، دماوند، امام حسین و انقلاب بسوی آزادی جریان داشت.

 بدون هیچ امکاناتی، نه بلندگویی نه ایستگاه صلواتی که با پول بیت المال آب میوه پخش کند و نه حتی آبی، جمعیت تشنه بود اما تشنه آزادی!باز هم بیاد پاسخ پدر افتادم که اگر مردم ما را نمی خواهند باید انقلاب کنند!
 در جان مردم با قامتی راست و استوار ایستاده اند و می گویند: «ای دولت کودتا، استعفا، استعفا»ای کاش در بالگردهایی که برفراز جمعیت پرواز می کرد کسی بود که که بگوید: «من صدای انقلاب شما را
 شعارها چه زیبا و بجا بود و چه اخلاقی تنظیم شده بود.گاهی گروههای دل آزرده و خشمگین شعارهایی حاوی مرگ سر می دادند که مردم در پاسخ آنها می گفتند: «میر حسین گفته مرگ نگویید و این شعارها تمام می شد،
 نظیر: «مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر استبداد، نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب»هنگامی که از مقر نیروی انتظامی عبور می کردند، شعار می دادند: «نیروی انتظامی، حمایت، حمایت» و یا «نیروی انتظامی چرا برادر کشی»در برابر وزارت کار شعار می دادند:
«
وزارت کار اینهمه بیکار»در عبور از زیر پل های عابرپیاده خطاب به مردم بالای پل با کنایه می گفتند: «آزادی اندیشه از اون بالا نمی شه!»و شعارهای اصلی مردم چنین بود:1- خمینی کجایی؟ موسوی تنها شده 2- هاله نوری دیدی رأی ما رو ندیدی! 3- موسوی موسوی حمایتت میکنیم 4- سه شنبه، سه شنبه، اعتصاب، اعتصاب 5- تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه 6- گفته بودیم اگر تقلب بشه ایران قیامت می شه 7- تقلب 1% ، 2% نه 53% 8- موسوی، موسوی، رأی ما رو پس بگیر 8- هاشمی، هاشمی، حمایتت می کنیم 9- اینهمه هیاهو، رسانه ملی کو 10- احمدی، احمدی، این خس و خاشاک نیست 11- موسوی موسوی،پرچم ایران ما رو پس بگیر 12- 63% که می گفتی، کجاست؟ 13- 24 میلیون و یالا نشونم بده 14- ای دولت کودتا، استعفا، استعفا 15- نترسین، نترسین همه با هم هستیم 16- رأی مارو دزدیدن باهاش دارن پز می دن 17- یا حسین میر حسین 18- ایرانی با غیرت، حمایت حمایت 19- زندانی سیاسی آزاد باید گردد 20- موسوی دستا بالا (وهمه دستها را بالا برده و کف می زدند!) 21- احمدی بیچاره بازم می گی فوتباله
22-احمدی به گوش باش ما مردمیم نه اوباشدر ادامه ساعات پایانی راهپیمایی به دلیل درگیری که با بسیج واقع شد و منجر به شهادت چند تن از راهپیمایان شد مقرر شد که دیگر شعار ندهند و فقط دستها به علامت پیروزی بالا بود و راهپیمایان با سکوت حرکت می کردند.
این جمعیت چند میلیونی پاسخی دندان شکن بود به نمایش مضحک چند هزار نفری احمدی نژاد در میدان ولیعصر با بمباران تبلیغاتی رسانه ملی و تحت حمایت گارد ویژه و چماقداران با لباس شخصی که در اطراف آن جمعیت مردم را به شدت می زدند. و باز مردم شعار می دادند: «رأی ما رو پس بگیر»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر