۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

سخنان خاتمی علت فیلترینگ سایت پارلمان نیوز

 مقامات قضايي علت فيلترينگ سايت پارلمان‌نيوز را انتشار سخنان محمد خاتمي با خانواده‌هاي بازداشتي‌هاي اخير عنوان كردند. 
در رايزني‌هاي اعضاي فراكسيون با مقامات امنيتي اعلام شده است كه انتشار سخنان صريح محمد خاتمي رئيس‌جمهوري سابق كشورمان در ديدار با خانواده فعالان سياسي كه در ناآرامي‌هاي اخير بازداشت شده‌اند علت فيلتر شدن سايت پارلمان نيوز بوده است.
مقامات امنيتي اعلام كرده‌اند كه سخنان خاتمي تحريك‌كننده ناآرامي‌هاي اخير بوده و سايت نبايد سخنان وي را منعكس مي‌كرده است.
محمد خاتمي سه‌شنبه گذشته در ديدار با خانواده‌هاي بازدشت‌شدگان اخير گفت: علاقه‌مند بودم امروز مي‌توانستم همه خانواده‌هايي که در سراسر کشور عزيزانشان در بند هستند و هيچ فريادرسي ندارند را از نزديک در يک جمع ببينم و ضمن تشکر از نجابت و صبوري آنها و تلاش‌هاي عزيزانشان که به‌طور قطع در جهت آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي تحريف نشده نظام بوده به يکايک آنها عرض ادب و احترام کنم و مراتب همدلي خود را با آنها ابزار کنم.
رئيس دولت اصلاحات با تاکيد بر اينکه نظام جمهوري‌اسلامي بايد حتي نسبت به ريختن يک قطره خون هم حساس باشد، گفت: نظام بايد با دورانديشي و احساس مسووليت به مساله رسيدگي کند، نه‌‌اينکه با ايجاد فضاي تبليغاتي مسموم حرکت آرام و هوشمندانه مردم را اغتشاشي که توسط چند نفر از بيرون نظام هدايت مي‌شود بخواند.
فيلتر شدن سايت اصلاح‌طلبان مجلس سبب ايجاد نارضايتي اعضاي اين تشكل سياسي شده است و آنها در مصاحبه‌هايشان بر رفع فيلترينگ سريع از اين سايت تاكيد كرده و خواستار رسيدگي مسوولان به اين امر شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر